środa, 23 października 2013

Tilda ...

Tilda niezwykła lalka - kto jej nie pokochał. Obserwując Wasze blogi przemierzając internet nie ma miejsca by gdzieś przez czyjeś ręce nie powstawała nowa niezwykła Tilda.
Malowana, wyklejana czy uszyta. Ja szczerze długo się broniłam przed stworzeniem Tildy chyba musiałam nabrać pewności do zmierzenia się z tym zadaniem. Chciałam stworzyć ją idealną taka moją i spróbowałam samo uszycie i wypchanie ciałka już dało mi niesamowitą radość jak patrzyłam na te nagie nóżki, rączki a gdy dotarłam do układania fryzurki i malowania oczek to już ta radość której się spodziewałam. Tilda to niezwykła lalka jak niezwykłe było jej powstawanie.












8 komentarzy:

  1. Te lalki mają coś w sobie. Kiedyś dziewczynki kochały Barbie, a teraz kochają takie mięciutkie, przytulaśne lale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają..każda jest inna i równie urocza! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie śliczne:) Ja również jestem młosniczką Tildowych cudeniek. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Que trabalho lindo, maravilhoso!
    Apaixonante!
    Parabéns pelo capricho!
    Beijos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, te podwójne cudnie wyglądają, na pewno będą śliczną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń