czwartek, 17 października 2013

Ta ta ta dam króliczka/ królisię dostaje ...

Dziś wielki dzień dla tych wszystkich z Was które/którzy wzięli udział w moim candy za co z całego serca dziękuję. 
Nie ukrywam, że dla mnie on też jest wyjątkowy i szczególny i szczerze powiem nerwy były zwłaszcza podczas losowania w głowie mojej kłębiły się myśli kto to będzie? no kto?
Obdarować chciałabym Was wszystkich/wszystkie ale zasady są jasne wygrywa jeden los, spoczywający w moich dłoniach obowiązek ach ach gdzie z pomiędzy tych innych musiałam wybrać ten jeden najważniejszy.

A więc do rzeczy: po spisaniu wszystkich dzielnych uczestników/ uczestniczek wyrażających chęć wzięcia udziału w mojej zabawie nastąpiła produkcja tzw. losów


 pocięłam karteczki na tzw. losy z adresem każdego uczestnika/ uczestniczki





wszystkie pocięte ładnie losy zwinęłam w małe ruloniki i zakleiłam taśmą klejącą i 


nie nie :)  to nie zaproszenie na kawkę tylko - no właśnie umieściłam nasze losy w specjalnie na tą okazję przygotowanej maszynie losującej :)


do mojej dłoni przylgnął mocno jeden jedyny los ale nie mogłam za nic uwolnić go z tej taśmy (którą wcześniej zabezpieczyłam losy o zgrozo) 
jak zajrzeć do środka kto tam jest  no i po moich trudach uwalniania 

mamy zwyciężczynię: 






została nią autorka komentarza ... z chęcią wezmę udział w Twoim candy bo bardzo mi się podobają twoje zabaweczki jakie szyjesz :) chciałabym królisię, a kolor? sama nie wiem, wszystkie są piękne :) banerek na moim blogu: http://koronkowyogrodek.blogspot.com/
pozdrawiam ;)

GRATULUJĘ i proszę o adres na @


a pozostałych proszę o pozostanie przy odbiornikach bo to nie koniec
Było mi niedosyt i jakieś poczucie winny mną targało, poprosiłam zatem moich najbliższych znaczy domowników o wylosowanie jeszcze dwóch losów z  kolejnymi osobami, którym przygotuję paczuszki niespodzianki a kto to będzie?

Są?




Handmadekoraliczki.blogspot.com (Karolina Gremblewska)
Ewelinaart.blogspot.com (Ewelina J-K)

GRATULUJĘ i również proszę o adresy na @

8 komentarzy:

  1. no ja nie mogę :D nie wierzę :D naprawdę??? to ja wygrałam???? aaaaaaaa!!!!! ale się cieszę :DDDDD moje pierwsze wygrane candy! i to jakie :D no coś pięknego :D dziękuję :) zaraz się z Tobą skontaktuję mailowo ;) jeju, ale super.... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak się cieszę :))) Dziękuję ogromnie :)))
    Napracowałaś się przy losowaniu, bardzo ładnie to zaaranżowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłeczka już do mnie dotarła :) Dziękuję bardzo - przepiękna niespodzianka ♥

      Usuń
  3. Jak ja mogłam przegapić candy u Ciebie!!! No jak?????? :( Gratuluje zwycięzcom i zazdroszczę! Jak nie wien co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze a mój los był tak blisko;) widać na fotce;p nie udało się, trudno. Gratuluję zwyciężczynią :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, na pewno to będą perfekcyjnie wykonane śliczności:)
    Pozdrawiam Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Mi niestety się nie udało ale za to mogę u Ciebie oglądać piękne prace, a tego nie żałuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń