sobota, 19 października 2013

Z cyklu nadrabiam zaległości ... cześć druga

Z cyklu nadrabiam zaległości dziś post o kolejnym ważnym wydarzeniu o wymiance z Anią.
Dawno dawno temu poprosiłam Anię prowadzącą bloga Wieczorami aby zgodziła się na wymiankę naszych twórczości.
Ania przygotowała dla mnie piękne hafty do obejrzenia na blogu Ani tutaj i już u mnie niestety jeszcze nie w zaplanowanej oprawie.










 ja zaś dla Ani przygotowałam poduchy: 

dużą truskawkę:



kwiat 

jedną z rzodkwi a do kompletu Ania poprosiła o średnie i małe truskaweczki :)


dziękuję Ci Aniu i polecam się  <3
 

11 komentarzy:

  1. świetne są te haftowane kociaki :D no i słodkie podusie uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności uszyłaś. Dowiedziałam się o Tobie z Koronkowego Ogródka i zamierzam odwiedzać regularnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny bardzo jest mi miło Cię powitać i zapraszam zawsze <3

      Usuń
  3. To je krásné. Moc se mi líbí!

    OdpowiedzUsuń
  4. Какое все классное и уютное!) супер!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, truskawka i kwiatek leżą na łóżku Emilki i widzę je codziennie, zapewniam wszystkich że są jeszcze ładniejsze:) Średnie truskawki i rzodkiewka wiszą w kuchni, niedługo je wymienię na jakieś świąteczne serduszka, by znów wiosną do nich powrócić:)

    OdpowiedzUsuń