czwartek, 10 października 2013

Jesień ...

Dziś zaczynam nietypowo bo od wiersza może pamiętacie jeśli nie to przypomnijmy sobie razem:

Józef Czechowicz
Szumiał las, śpiewał las,
gubił złote liście,
świeciło się jasne słonko
chłodno a złociście...
Rano mgła w pole szła,
wiatr ją rwał i strzępił...
Opadały ciężkie grona
kalin i jarzębin...
Każdy zmierzch moczył deszcz,
płakał, drżał na szybkach...
I tak ładnie mówił tatuś:
Jesień gra na skrzypkach...


Za oknem już jesień, przeminęło już lato kiedy nawet nie wiem każdy dzień dłużył mi się okropnie w bólach i cierpieniu. Dziś patrzę i nie wierzę drzewa dotychczas zielone zrobiły się rudo-brązowe i liście pięknie złocone. Czas przemija i dziś śmiało mogę napisać że wracam powoli z długiej dla mnie podróży przewartościowało mi się to moje życie po wypadku odnajduje siły by robić dalej co kocham jeszcze mocniej to wszystko od tej chwili.

dla Was że jesteście ze mną i zaglądacie Aniołek i skrzat w jesiennych barwach - dziękuję.











21 komentarzy:

  1. Świetne:) Super ta pasiakowa tkanina, pięknie są odziane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przypomnienie tak fajnego wierszyka, a aniołek ze skrzatem są cudne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny aniołek i piękny skrzat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I skrzacik i śpioszek są przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam się bardzo podobają jesienne dwa małe "umilacze". Ja osobiście bardzo lubię jesień , nastraja inaczej niż inne pory roku , bardziej refleksyjnie.. to dobra pora roku nad zwolnieniem tempa życia i zmiany priorytetów życiowych... na takim zakręcie jesiennej drogi i ja tez jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no wymiękam, kiedy patrzę na te Twoje prace! Cudne są!!!! A buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam Twojego bloga dopiero dzisiaj.. i strasznie podobają mi się Twoje dzieła sztuki..tak tak :) dzieła.. cudne i króliki i misie i anioły.. i wszystko co tworzysz.. takie inne.. te ostatnie..anioł i skrzat są piękne, urocze a zarazem wesołe pomimo stonowanych kolorów..fajne serduszka w kieszonkach :) pozdrawiam i będę Cię podglądać dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam jak najwięcej miło mi Ciebie ogromnie gościć

      Usuń
  8. To jsou krásní andělíčci:-))
    Ajka

    OdpowiedzUsuń