czwartek, 4 grudnia 2014

Barbórka ...

Dziś 4 grudnia - Barbórka - jest to dzień wszystkich Górników i patronki trudnej pracy świętej Barbary.
Wszystkich Górnikom i Basiom w dniu ich święta życzę radości, miłości i ciepła.
Ale, ale odsłaniamy kolejną naszą kalendarzową niespodziankę.
Powoli wszystko układa nam się w świąteczne przygotowania.
Dziś dawka inspiracji tym razem wianki:
Lubicie ozdabiać swoje drzwi, a może lubcie wianki w innych miejscach zawieszać ?

wyszukane, podpatrzone w internecie pinterest








wszystkie są piękne. Od pewnego czasu lubię podpatrywać nasze zdolne dziewczyny Monikę i Kasię z bloga tendom.  Ich wianki są niesamowite, niezmiernie mnie zachwycają i z ogromną ochotą czekam na kolejny wpis, a zdjęcia wprost oczarowują. 
I chyba tak właśnie ma być magia świąt nie zna granic taka chwila wymaga wspaniałej oprawy.
Jeśli ktoś nastrojony do wykonania własnego to do dzieła jeśli woli podziwiać pracę innych zachęcam do odwiedzenia dziewczyn ja już byłam.
Miłego świętowania i nie zapominajcie zajrzeć jutro ;)

9 komentarzy:

  1. Wszystkie piekne, sama robie takie wianki ;) no moze nie tak piekne jak te heh
    Zapraszam do mnie xxxobsessionxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Uwielbiam, ale nie mam jak zawiesić na drzwiach :-(
    Pozostaje mi dekoracja stołu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki są prześliczne! Pozdrawiam ciepło -Peninia Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne.. aż zapragnęłam mieć swój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, uwielbiam wianki :)
    Mój właśnie dziś zawiesiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń