sobota, 7 czerwca 2014

Zabawa "Podaj dalej" ...

Jakiś czas temu (tu moja skrucha bo z lekkim opóźnieniem relacjonuję) wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej" zorganizowanej u Zuzy, która tworzy piękne rzeczy i prowadzi wspaniałego bloga http://decustyle.blogspot.com/

 A oto moja skromna relacja z udziału w zabawie:

Zuza: zaprosiła do zabawy tak: (cytat zaczerpnięty z bloga Zuzy):

Wywiązując się z zobowiązań... Czas na zabawę u Decu Style!

Ja napisałam: przyłączam się do zabawy i ja :) 

minęły dwa dni zabawy i nadszedł czas na ogłoszenie wyników wchodząc na bloga Zuzy z  niedowierzaniem hurra wspaniała maszyna losująca wybrała mnie - MNIE :)
Już prawie zapomniałam, że przecież czekam na przesyłkę i jak zwykle w dniu największego mojego kryzysu gdy to nic nie wychodzi a przecież pracy sporo, i dzień nie rysuje się tak słonecznie jak powinien w  drzwiach staje "Pan Listonosz :)" paczka do mnie ale skąd :)
Oczywiście radość na twarzy malowała się szybciej niż zdążyłam zajrzeć do środka ta niepewność i ciekawość za razem co może być w środku:




same wspaniałości: 
pierwsza odczytana została karteczka do mnie tyle ciepłych słów (Zuza dziękuję) łezki szczęścia się mocno zakręciły 


potem prezent główny obejrzany z każdej strony i za chwilę już bałagan w głowie:
co schowam do mojego pudełeczka igły bo najważniejsze, nie koronki - bo najpiękniejsze, a może sznurki echhh ...




 codziennie jest coś innego przyjemność moja nie bywała :)


I czas na herbatkę dostałam ich na każdy dzień i smaczek a do niej ciasteczka i tą słodyczą jeszcze raz Ci dziękuję:)



KONIEC


a Ta / Ten z Was która/y dotrwał/a do końca dziękuję i zapraszam na Zabawę "Podaj dalej" u mnie

Zasady znane i stosowane:
Kto chętny do udziału w zabawie u mnie proszony o pozostawienie komentarza wyrażającego chęć udziału w zabawie!
czas na deklarację do końca poniedziałku tj.09.06.2014

We wtorek wylosuję dwie osoby, które dostaną ode mnie prezenciki oraz w przeciągu pół roku będą zobowiązane zorganizować zabawę Podaj Dalej u siebie!

Zabawa jest zorganizowana wyłącznie dla osób posiadających własny blog.

Bardzo proszę podobnie jak Zuza o rozważne zapisanie się. Osoby które wygrają organizują zabawę u siebie! Bądźcie uczciwi! Dla mnie podobnie jak Zuzy ta zabawa jest bardzo miłą formą obdarowania osób, które są i mnie wspierają w blogowym świecie :) Mamy nadzieję, że i dla Was tak jest!
Tyle zasad i wstępu: 
Banerek do pobrania :)  



6 komentarzy:

  1. Ja pewnie też miałabym dylemat co do tej skrzyneczki schować :-) Chyba za dużo mam tych przydasi :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że prezent się podobał :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zabawa nadal aktualna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie 2 chętne osoby zostały już obdarowane zapraszam serdecznie na przyszłe :)

      Usuń