piątek, 18 marca 2016

Wielkanocny stół ...

Wielkanoc to jedne z radośniejszych świąt. Budzi się świat - powoli wszystko zaczyna się zielenić. Kiełkuje w nas radość bo Zmartwychwstaje Pan, dając Nam wiarę  w nowe życie.
Uwielbiam zapach tulipanów i wszechobecne bazie, piórka, jajeczka czy zajączki.
Z tej okazji przygotowałam propozycję na Wielkanocny stół gdzie wykorzystałam moje szyjątka. 
Co myślicie o wersji tak kolorowego stołu?
(uwaga dużo zdjęć) 
Moją wielkanocną aranżację zgłaszam na wyzwanie "Wielkanocne Szycie" organizowane na blogu D.I.Y.

























do zdjęć wykorzystałam:
- zastawa stołowa IKEA  
- kieliszek do wina czerwonego IKEA
- wazon IKEA
- jajko wielkanocne pudełeczko IKEA
- osłonka doniczka IKEA
- kieliszek na jajko IB Laursen
- kubek zielony Home & You
- tulipany z materiału szyte dostępne w sklepiku Dawanda
- owieczka dostępna w sklepiku Dawanda
- pszczółka dostępna w sklepiku Dawanda
- obrus i bieżnik wykonany przeze mnie możliwość zamówienia

5 komentarzy: