wtorek, 13 maja 2014

P. nr 100 ... i tulipany na dzień mamy...

Dziś podwójna radość: mój zapisany post z numerem 100 i zbliżające się święto wszystkich mam.
Planowałam 100 post zapisać troszkę innymi wydarzenia no cóż widać żądzą przypadki tak więc 13 maja żądzą tulipany na dzień mamy ... wszystkie mocno je kochamy jak i same przez nasze dzieci jesteśmy kochane.

zatem 

Dla wszystkich mam tulipany dziś mam 
pęki ich całe: czerwone, różowe a może też białe.
W wazonie pięknie ułożone czekają na mamę
lub w butelce dzielnie czekam z jednym czerwonym tulipanem.










Dziękuję wszystkie kochane mamy i dzieci mam, które do mnie zaglądają i słówko zostawiają :)

7 komentarzy:

  1. cudowne Ci wyszły ja też dziś szyłam tulipany a z czego robisz łodygę ze słonki do picia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i co najważniejsze, nie zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję setki !!!
    Śliczne te tulipany :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje tulipany :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ;).
    Mimo, że nie jestem mamą, dostałam dzisiaj podobne szyte tulipanki (ale w wymiance :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, dopiero trafiłam na Twojego bloga i będę częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń